Uitgelichte artikelen
- Phishing emails van Doccle/Helan
- Hoe deel ik mijn documenten met mijn boekhouder?
- Hoe log ik in op mijn Doccle-account?
- Hoe maak ik een Doccle-account aan voor mijn vennootschap ?
- Wat doe ik wanneer de melding "Deze Doccle account is al verbonden met een ander itsme profiel." verschijnt?
- Het lukt mij niet om het Connective Browser package te installeren
- Ik ken mijn gebruikersnaam niet, wat doe ik?
- Ik ken mijn wachtwoord niet, wat doe ik?
- Ik heb meerdere accounts. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Kan ik meerdere itsme's koppelen aan één Doccle-account ?
- Hoe koppel ik mijn itsme aan mijn Doccle-account?
- Hoe voeg ik een bedrijf toe?
- Phishing e-mails
- Waarom krijg ik een melding “Je document is momenteel niet beschikbaar”?
- Hoe deel ik mijn documenten met mijn boekhouder ?
- Hoe deel ik mijn documenten met een andere persoon?
Doccle EUUI / gebruikersaccount (i)
Algemeen
Doccle-account
Toegang tot je account
- ★ Hoe log ik in op mijn Doccle-account?
- Waarom moet ik mijn e-mailadres bevestigen?
- Wat gebeurt er met een Doccle-account na een overlijden?
- Hoe meld ik mij aan met mijn vingerafdruk of gezichtsherkenning ? (biometrie)
- Hoe meld ik mij aan met itsme?
- Hoe meld ik mij aan met mijn elektronische identiteitskaart (eID)?
✅ Probleemoplosser
- ★ Hoe maak ik een Doccle-account aan voor mijn vennootschap ?
- ★ Wat doe ik wanneer de melding "Deze Doccle account is al verbonden met een ander itsme profiel." verschijnt?
- ★ Het lukt mij niet om het Connective Browser package te installeren
- ★ Ik ken mijn gebruikersnaam niet, wat doe ik?
- ★ Ik ken mijn wachtwoord niet, wat doe ik?
- ★ Ik heb meerdere accounts. Hoe kan ik deze samenvoegen?
Je account extra beveiligen
Een nieuwe account aanmaken
Bedrijven
Bedrijven toevoegen
✅ Probleemoplosser
Verbindingen beheren
- Meerderjarig geworden en wil je je documenten zelf ontvangen?
- Ik wil een verbinding verplaatsen naar een ander account
- Hoe wijzig ik de naam van een verbinding?
- Waar zie ik welke bedrijven ik reeds heb toegevoegd?
- Hoe verwijder ik de verbinding met een bedrijf?
- Hoe stop ik het delen van een verbinding?
Documenten
Loonfiches
Phishing
Digitaal Ondertekenen
Raadplegen en behandelen
- Hoe weet ik dat ik een nieuw document heb ontvangen?
- Hoe archiveer ik een document?
- Wat is het Archief?
- Hoe kan ik een document afdrukken?
- Wat zijn af te handelen documenten?
- Hoe bewaar ik een document op mijn computer?
✅ Probleemoplosser
- ★ Waarom krijg ik een melding “Je document is momenteel niet beschikbaar”?
- Waarom vind ik geen documenten terug van een bedrijf dat ik net heb toegevoegd?
- Waarom ontvang ik geen mail als er een nieuw document is?
- Ik ontving een melding over een nieuw document, maar vind geen document terug in mijn account.
- Wat doe ik wanneer ik mijn documenten niet meer kan vinden?
- Wat moet ik doen als er een document ontbreekt in mijn archief?
Organiseren, ordenen en sorteren
Beveiliging
- Hoe veilig zijn mijn documenten op Doccle?
- Wat zijn sterk beveiligde / versleutelde documenten?
- Hoe kan ik sterk beveiligde documenten openen met itsme?
- Hoe kan ik sterk beveiligde documenten openen met mijn eID-kaart?
- Hoe kan ik sterk beveiligde documenten openen zonder eID of itsme?
- Hoe kan ik sterk beveiligde documenten openen in de mobiele app?
Delen
Betalingen
Algemeen
- Hoe betaal ik via Doccle?
- Kan ik ook betalen als mijn bank niet bij Doccle is aangesloten?
- Waarom wordt er om een verificatiecode gevraagd bij een betaling met bankkaart?
- Ik heb mijn factuur al betaald, maar niet via Doccle. Wat nu?
- Hoe kan ik een betaaldatum of memodatum instellen voor een factuur?
- Waarom staat er geen betaalknop bij mijn factuur?