Uitgelichte artikelen
- Hoe log ik in op mijn Doccle-account?
- Hoe maak ik een Doccle-account aan voor mijn vennootschap ?
- Wat doe ik wanneer de melding "Deze Doccle account is al verbonden met een ander itsme profiel." verschijnt?
- Ik ken mijn gebruikersnaam niet, wat doe ik?
- Ik ken mijn wachtwoord niet, wat doe ik?
- Ik heb meerdere accounts. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Je Doccle-account extra beveiligen met een Authenticator-app (TOTP/2FA/MFA)
- Kan ik meerdere itsme's koppelen aan één Doccle-account ?
- Je Doccle-account extra beveiligen met itsme
- Automatisch verbinden van bedrijven aan jouw Doccle-account
- Gebruik van datapunten voor verbindingen
- Hoe voeg ik een bedrijf toe?
- Phishing e-mails
- Waarom krijg ik een melding “Je document is momenteel niet beschikbaar”?
- Hoe deel ik mijn documenten met mijn boekhouder?
- Hoe deel ik mijn documenten met een andere persoon?
Algemeen
Doccle-account
Toegang tot je account
- ★ Hoe log ik in op mijn Doccle-account?
- Waarom moet ik mijn e-mailadres bevestigen?
- Wat gebeurt er met een Doccle-account na een overlijden?
- Hoe meld ik mij aan met mijn vingerafdruk of gezichtsherkenning ? (biometrie)
- Hoe meld ik mij aan met itsme?
- Hoe meld ik mij aan met mijn elektronische identiteitskaart (eID)?
✅ Probleemoplosser
- ★ Hoe maak ik een Doccle-account aan voor mijn vennootschap ?
- ★ Wat doe ik wanneer de melding "Deze Doccle account is al verbonden met een ander itsme profiel." verschijnt?
- ★ Ik ken mijn gebruikersnaam niet, wat doe ik?
- ★ Ik ken mijn wachtwoord niet, wat doe ik?
- ★ Ik heb meerdere accounts. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- iPhone/iPad/iOS: inlogproblemen
Je account extra beveiligen
- ★ Je Doccle-account extra beveiligen met een Authenticator-app (TOTP/2FA/MFA)
- ★ Kan ik meerdere itsme's koppelen aan één Doccle-account ?
- ★ Je Doccle-account extra beveiligen met itsme
- Tips voor een sterk wachtwoord
- Hoe koppel ik mijn elektronische identiteitskaart (eID) aan mijn Doccle-account?
- Wat is het Connective browser package en waarom moet ik dit installeren?
Een nieuwe account aanmaken
Bedrijven
Bedrijven toevoegen
- ★ Automatisch verbinden van bedrijven aan jouw Doccle-account
- ★ Gebruik van datapunten voor verbindingen
- ★ Hoe voeg ik een bedrijf toe?
- Waarom zie ik twee Peppol-registraties in het gegevensbestand van Peppol ?
- Wat is Peppol ?
- Hoe verbind ik mijn rekeningnummer aan mijn Doccle-account?
✅ Probleemoplosser
- Peppol: Mijn leverancier gebruikt Peppol nog niet, wat kan ik doen?
- Peppol: Waarom bevat mijn factuur geen betaalknop ?
- Peppol: Waarom kon mijn identiteit niet worden geverifieerd?
- Peppol: Waarom is de registratie in afwachting ?
- Peppol: Wat doe ik wanneer mijn bedrijf niet geregistreerd kon worden ?
- Peppol: Wat doe ik wanneer mijn bedrijf niet wordt gevonden ?
Verbindingen beheren
- Meerderjarig geworden en wil je je documenten zelf ontvangen?
- Ik wil een verbinding verplaatsen naar een ander account
- Hoe wijzig ik de naam van een verbinding?
- Waar zie ik welke bedrijven ik reeds heb toegevoegd?
- Hoe verwijder ik de verbinding met een bedrijf?
- Hoe stop ik het delen van een verbinding?
Documenten
Aangetekende Zendingen
Zoomit
- Een Doccle-verzender deelt zijn documenten ook met Zoomit, ontvang ik dan ook e-mail notificaties van Zoomit?
- Ik heb mijn factuur in Zoomit betaald, is deze betaling ook zichtbaar op Doccle en vice versa?
- Is mijn Zoomit IBAN al gekoppeld aan mijn Doccle-account?
- Ik voeg een verzender toe aan mijn Doccle-account, wordt die automatisch toegevoegd aan mijn Zoomit?
- Welke verzenders delen hun documenten op Doccle EN op Zoomit?
- Ik gebruik Doccle, moet ik Zoomit ook gebruiken?
Loonfiches
Phishing
Digitaal Ondertekenen
Raadplegen en behandelen
- Hoe weet ik dat ik een nieuw document heb ontvangen?
- Hoe archiveer ik een document?
- Wat is het Archief?
- Hoe kan ik een document afdrukken?
- Wat zijn af te handelen documenten?
- Hoe bewaar ik een document op mijn computer?
✅ Probleemoplosser
- ★ Waarom krijg ik een melding “Je document is momenteel niet beschikbaar”?
- Waarom vind ik geen documenten terug van een bedrijf dat ik net heb toegevoegd?
- Waarom ontvang ik geen mail als er een nieuw document is?
- Ik ontving een melding over een nieuw document, maar vind geen document terug in mijn account.
- Wat doe ik wanneer ik mijn documenten niet meer kan vinden?
- Wat moet ik doen als er een document ontbreekt in mijn archief?
Organiseren, ordenen en sorteren
Beveiliging
- Connective Browser package (extensie / plugin): uitleg en schermen
- Hoe veilig zijn mijn documenten op Doccle?
- Wat zijn sterk beveiligde / versleutelde documenten?
- Hoe kan ik sterk beveiligde documenten openen met itsme?
- Hoe kan ik sterk beveiligde documenten openen met mijn eID-kaart?
- Hoe kan ik sterk beveiligde documenten openen zonder eID of itsme?