Logo
Doccle Helpcenter
Log in Een aanvraag indienen
NL DE EN FR
Hoe kunnen we je helpen?
  1. Doccle Helpcenter
  2. Doccle-account
  3. ✅ Probleemoplosser

✅ Probleemoplosser

  • ★ Op mijn Samsung-toestel kan ik itsme niet gebruiken om sterk beveiligde documenten te openen
  • ★ Het lukt mij niet om het Connective Browser package te installeren
  • ★ Ik ken mijn gebruikersnaam niet, wat doe ik?
  • ★ Ik ken mijn wachtwoord niet, wat doe ik?
  • ★ Ik heb meerdere accounts. Hoe kan ik deze samenvoegen?
  • Ik heb mijn e-mailadres gewijzigd en kan niet meer aanmelden
  • Wat doe ik wanneer de melding “Sorry, de gebruiker bestaat niet of het wachtwoord is onjuist.” verschijnt?
  • Wat doe ik wanneer de melding “Jouw eID/itsme is verbonden aan een andere Doccle-account” verschijnt?
  • Waarom krijg ik een melding “Dit e-mailadres is al in gebruik.”?
  • Hoe verwijder ik mijn opgeslagen gebruikersnaam/wachtwoord?
  • Waarom ontvang ik geen mail met mijn gebruikersnaam?
  • Waarom ontvang ik geen mail om een nieuw wachtwoord in te stellen?

© Doccle Helpcenter

Powered by Premium Plus

Ga naar doccle.be