✅ Probleemoplosser
- ★ Op mijn Samsung-toestel kan ik itsme niet gebruiken om sterk beveiligde documenten te openen
- ★ Het lukt mij niet om het Connective Browser package te installeren
- ★ Ik ken mijn gebruikersnaam niet, wat doe ik?
- ★ Ik ken mijn wachtwoord niet, wat doe ik?
- ★ Ik heb meerdere accounts. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Ik heb mijn e-mailadres gewijzigd en kan niet meer aanmelden
- Wat doe ik wanneer de melding “Sorry, de gebruiker bestaat niet of het wachtwoord is onjuist.” verschijnt?
- Wat doe ik wanneer de melding “Jouw eID/itsme is verbonden aan een andere Doccle-account” verschijnt?
- Waarom krijg ik een melding “Dit e-mailadres is al in gebruik.”?
- Hoe verwijder ik mijn opgeslagen gebruikersnaam/wachtwoord?
- Waarom ontvang ik geen mail met mijn gebruikersnaam?
- Waarom ontvang ik geen mail om een nieuw wachtwoord in te stellen?