✅ Probleemoplosser
- ★ Hoe maak ik een Doccle-account aan voor mijn vennootschap ?
- ★ Wat doe ik wanneer de melding "Deze Doccle account is al verbonden met een ander itsme profiel." verschijnt?
- ★ Ik ken mijn gebruikersnaam niet, wat doe ik?
- ★ Ik ken mijn wachtwoord niet, wat doe ik?
- ★ Ik heb meerdere accounts. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- iPhone/iPad/iOS: inlogproblemen
- Ik heb een Samsung en ik kom in een oneindige loop wanneer ik wil inloggen
- Kan ik documenten delen met meerdere boekhouders ?
- Hoe kan ik de deling met mijn boekhouder wijzigen of stopzetten ?
- Kan ik documenten met mijn boekhouder delen als er geen bedrijven verbonden zijn aan mijn Doccle-account ?
- Hoe deel ik documenten met mijn boekhouder wanneer ik de app van Doccle nog niet heb ?
- Ik ontvang mijn mails van Doccle in de verkeerde taal. Hoe verander ik dit?
- Hoe verander ik de taal van mijn Doccle-account?
- Op mijn Samsung-toestel kan ik itsme niet gebruiken om sterk beveiligde documenten te openen
- Het lukt mij niet om het Connective Browser package te installeren
- Ik heb mijn e-mailadres gewijzigd en kan niet meer aanmelden
- Wat doe ik wanneer de melding “Sorry, de gebruiker bestaat niet of het wachtwoord is onjuist.” verschijnt?
- Wat doe ik wanneer de melding “Jouw eID/itsme is verbonden aan een andere Doccle-account” verschijnt?
- Waarom krijg ik een melding “Dit e-mailadres is al in gebruik.”?
- Hoe verwijder ik mijn opgeslagen gebruikersnaam/wachtwoord?
- Waarom ontvang ik geen mail met mijn gebruikersnaam?
- Waarom ontvang ik geen mail om een nieuw wachtwoord in te stellen?