Logo
Doccle Helpcenter
Log in Een aanvraag indienen
NL DE EN FR
Hoe kunnen we je helpen?
  1. Doccle Helpcenter
  2. Documenten
  3. ✅ Probleemoplosser

Ik ontving een melding over een nieuw document, maar vind geen document terug in mijn account.

24 september 2020 09:30

Mogelijk heb je meer dan één Doccle-account en moet je dus aanmelden met een andere gebruikersnaam om het document te bekijken.

Via de link Gebruikersnaam vergeten? op de aanmeldpagina kan je aan de hand van je e-mailadres je gebruikersnamen opvragen.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Artikelen in deze sectie

  • Waarom krijg ik een melding “Je document is momenteel niet beschikbaar”?
  • Waarom vind ik geen documenten terug van een bedrijf dat ik net heb toegevoegd?
  • Waarom ontvang ik geen mail als er een nieuw document is?
  • Ik ontving een melding over een nieuw document, maar vind geen document terug in mijn account.
  • Wat doe ik wanneer ik mijn documenten niet meer kan vinden?
  • Wat moet ik doen als er een document ontbreekt in mijn archief?
  • Waarom is het prullenbakicoontje naast mijn document niet aanklikbaar?
  • Waarom krijg ik een foutcode bij het openen van een document (bv. f1gh46)?
  • Waarom vind ik mijn documenten niet terug in de app?

© Doccle Helpcenter

Powered by Premium Plus

Ga naar doccle.be