Waarom ontvang ik de melding “Doccle herkent je gegevens niet” ?

Deze boodschap wordt weergegeven wanneer de gegevens die je invoert om een verbinding te activeren, niet correct zijn.

Kijk goed na of je de correcte gegevens hebt ingevoerd (zoals klantennummer, rijksregisternummer, patiëntnummer en de bijhorende codes), of je de gegevens correct hebt getypt en of de vakken van de gegevens geen ongewenste spaties bevatten.
Op onze bedrijvenpagina kan je per bedrijf ontdekken waar je de nodige gegevens kan terugvinden of opvragen.

Wanneer je zeker bent dat je de correcte gegevens gebruikte en je krijgt toch de foutmelding, neem je best contact op met het bedrijf waarvoor je een verbinding wil toevoegen (in het geval van loonbrieven dien je je werkgever te contacteren).

Opgelet:

De codes, tokens of links waarmee je een bedrijf toevoegt in je Doccle-account zijn persoonlijke en vertrouwelijke gegevens.

Deze gegevens worden aangemaakt en verdeeld door de bedrijven zelf, bijvoorbeeld door middel van een vertrouwelijke e-mail of een vermelding op persoonlijke documenten.

Omwille van privacy -en veiligheidsreden kan Doccle deze gegevens niet communiceren aan gebruikers. De gebruiker dient hiervoor dus steeds contact op te nemen met het bedrijf zelf (of met de werkgever in geval van loondocumenten).

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen