Hoe deel ik mijn documenten met mijn boekhouder?

Vanaf nu kan je er via de Doccle-app voor zorgen dat jouw boekhouder of diens boekhoudpakket, systematisch de nodige documenten ontvangt zonder dat je deze zelf moet bezorgen.

Na het delen van een verbinding met een bedrijf worden alle toekomstige documenten automatisch doorgestuurd. Documenten welke dateren van vóór het activeren van de deling zijn niet inbegrepen maar je kan deze steeds apart doorsturen vanuit jouw Doccle-account.

Om dit tot stand te brengen, kan je deze stappen volgen:

  1. Neem contact op met je boekhouder en vraag naar het mailadres van diens boekhoud-software of boekhoudpakket of het mailadres waarop je boekhouder graag de documenten ontvangt.

  2. Open de Doccle-app en klik onderaan het scherm op Toevoegen

    421414555_411568821329276_2201678335134789953_n.jpg

  3. Klik daarna onderaan op verbind boekhouder.

    421327249_1886405885111439_3235752777362798540_n.jpg

  4. Vul de gegevens van je onderneming in, deze wordt automatisch herkend bij het invullen. Indien deze niet wordt herkend kan je deze manueel toevoegen 

    421386192_314906154446322_5378543085090548182_n.jpg421376514_906436994449504_6181277055832526197_n.jpg

  5. Vul het e-mailadres van je boekhouder in en geef de verbinding de naam van jouw keuze.

    421567800_731820428917739_3535004984496397240_n.jpg

  6. Kies welke documenten je automatisch wil doorsturen naar je boekhouder.

    421368260_1050278976086111_1930750363313704323_n_updated.jpg

  7. Kijk even na of alles correct is en druk op klaar

    421386194_1305441270138583_5130374812826417129_n_updated.jpg

  8. Je bent klaar !

    Alle documenten uit je gedeelde verbinding(en) worden voortaan automatisch naar jouw boekhouder of boekhoudpakket gestuurd.

 

Veelgestelde vragen:

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen