-
Vanaf nu kan je er via de Doccle-app voor zorgen dat jouw boekhouder of diens boekhoudpakket, systematisch de nodige documenten ontvangt zonder dat je deze zelf moet bezorgen.
Na het delen van een verbinding met een bedrijf worden alle toekomstige documenten automatisch doorgestuurd. Documenten welke dateren van vóór het activeren van de deling zijn niet inbegrepen maar je kan deze steeds apart doorsturen vanuit jouw Doccle-account.
Om dit tot stand te brengen, kan je deze stappen volgen:
- Neem contact op met je boekhouder en vraag naar het mailadres van diens boekhoud-software of boekhoudpakket of het mailadres waarop je boekhouder graag de documenten ontvangt.
- Open de Doccle-app en klik onderaan het scherm op Toevoegen
- Klik daarna onderaan op verbind boekhouder.
- Vul de gegevens van je onderneming in, deze wordt automatisch herkend bij het invullen. Indien deze niet wordt herkend kan je deze manueel toevoegen
- Vul het e-mailadres van je boekhouder in en geef de verbinding de naam van jouw keuze.
- Kies welke documenten je automatisch wil doorsturen naar je boekhouder.
- Kijk even na of alles correct is en druk op klaar
Alle documenten uit je gedeelde verbinding(en) worden voortaan automatisch naar jouw boekhouder of boekhoudpakket gestuurd.
- Neem contact op met je boekhouder en vraag naar het mailadres van diens boekhoud-software of boekhoudpakket of het mailadres waarop je boekhouder graag de documenten ontvangt.
Veelgestelde vragen:
- Hoe maak ik een Doccle-account aan voor mijn vennootschap ?
- Hoe deel ik documenten met mijn boekhouder wanneer ik de app van Doccle nog niet heb ?
- Kan ik documenten met mijn boekhouder delen als er geen bedrijven verbonden zijn aan mijn Doccle-account ?
- Hoe kan ik de deling met mijn boekhouder wijzigen of stopzetten ?
- Kan ik documenten delen met meerdere boekhouders ?