Wat doe ik wanneer de melding “Jouw eID/itsme is verbonden aan een andere Doccle-account” verschijnt?

Om te ontdekken aan welke Doccle-account je eID of itsme reeds gekoppeld werd en om deze aan de juiste account te koppelen, kan je onderstaande stappen volgen:

  1. Meld je af van de account waarin je de foutmelding kreeg.
  2. Log opnieuw in maar kies voor Log in met itsme of Log in met eID (hiermee log je rechtstreeks in op de account waar je itsme of eID gekoppeld is).
  3. Eens ingelogd, ga naar Instellingen => Beveiliging en verwijder je eID/itsme. 
  4. Log uit en log opnieuw in met eID/itsme om deze aan de juiste account te koppelen

Mocht je merken dat er ook documenten toekomen in de account waar je eID/itsme verkeerd verbonden was, stuur ons een bericht met de gebruikersnamen van beide accounts zodat we deze documenten voor jou kunnen verplaatsen naar de juiste account.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen