Wat doe ik wanneer ik mijn documenten niet meer kan vinden?

Er zijn enkele mogelijke redenen waarom je geen documenten vindt in je archief op Doccle:

  • Je moet nog bedrijven toevoegen in je account. Zonder bedrijven zal je geen documenten ontvangen. Ga naar “Verbindingen” om dit te controleren en eventueel bedrijven toe te voegen.
  • Je documenten komen toe in een andere account. Je hebt mogelijk meer dan één account en bent aangemeld op een account zonder verbindingen of documenten. Ga naar “Verbindingen” om dit te controleren. Als je daar geen verbinding vindt met het bedrijf waarvan je documenten zoekt, kan je best via de pagina Gebruikersnaam vergeten? controleren of je nog accounts hebt (met hetzelfde of een ander e-mailadres).
  • Heb je wel verbindingen, is het mogelijk dat het bedrijf geen archief heeft voorzien van documenten die je in het verleden hebt ontvangen, via andere kanalen. Je moet dan nog je eerste factuur, loonbrief enz. op Doccle ontvangen.
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen