Logo
Doccle Helpcenter
Log in Een aanvraag indienen
NL DE EN FR
Hoe kunnen we je helpen?
  1. Doccle Helpcenter
  2. Betalingen
  3. Algemeen

Ik heb mijn factuur al betaald, maar niet via Doccle. Wat nu?

24 september 2020 09:20

Dat is geen probleem. Wanneer je de factuur in Doccle ontvangt kan je deze aanduiden als “al betaald”. Op die manier is je factuur afgehandeld en ontvang je ook onze automatische betalingsherinnering niet.

Zie ook

  • Waarom ontvang ik een herinneringsmail voor een factuur die ik reeds heb betaald?
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Artikelen in deze sectie

  • Hoe betaal ik via Doccle?
  • Kan ik ook betalen als mijn bank niet bij Doccle is aangesloten?
  • Waarom wordt er om een verificatiecode gevraagd bij een betaling met bankkaart?
  • Ik heb mijn factuur al betaald, maar niet via Doccle. Wat nu?
  • Hoe kan ik een betaaldatum instellen voor een factuur?
  • Waarom staat er geen betaalknop bij mijn factuur?
  • Waarom ontvang ik een herinneringsmail voor een factuur die ik reeds heb betaald?
  • Waarom zie ik geen mededeling of begunstigde tijdens mijn betaling?

© Doccle Helpcenter

Powered by Premium Plus

Ga naar doccle.be