Waarom krijg ik een foutmelding “Deze documenten komen al toe in een andere Doccle account…”?

Je probeert de verbinding met een bedrijf toe te voegen aan de hand van gegevens die reeds werden gebruikt in een andere Doccle-account. De verbinding met het bedrijf is dus reeds in een andere account toegevoegd.

Wat kan je best doen in dit geval?

  1. Via de link Gebruikersnaam vergeten? op de aanmeldpagina kan je de juiste gebruikersnaam/namen opvragen. Probeer indien nodig verschillende e-mailadressen (privé, werk enz.).
  2. Stuur ons een bericht met de gevonden gebruikersnaam alsook de gebruikersnaam van de account waar je de documenten graag zou ontvangen.

Vind je geen andere accounts terug?

Stuur ons een bericht met beschrijving van het probleem, de naam van het bedrijf dat je probeert toe te voegen en je gegevens van dit bedrijf (zoals een klantnummer, accountnummer, rijksregisternummer, rekeningnummer, enz.)

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen