Hoe upload ik zelf een document naar mijn account?

Via de webversie:

  1. Open het menu rechtsboven in je account en kies Upload documenten.
  2. Kies Bladeren en kies het bestand dat je wil uploaden. Dit mag maximaal 25 MB groot zijn.
  3. Hierna kan je eventueel de naam van het document wijzigen en een datum toewijzen.
  4. Voeg indien nodig een nieuwe categorie toe of wijs een bestaande categorie aan je document.
  5. Klik op Bestand uploaden

Via de mobiele app:

  1. Ga naar het tabblad Documenten.
  2. Klik op de blauwe plus-knop rechtsonder.
  3. Kies hier hoe je een document wilt uploaden: zelf een document inscannen, een foto nemen of een bestand kiezen uit de bibliotheek en dat opladen.
  4. Vervolgens kun je het nieuwe document een naam, datum en categorie toekennen.
  5. Klik op Opslaan.

Via het bestand zelf:

(Zorg dat je de Doccle-app hebt geïnstalleerd (Android/iOS) en dat je bent aangemeld)

  1. Ga naar het document dat je wil opladen en open het deelmenu (van waaruit je ook kan mailen, printen enz.)
  2. Swipe in het deelmenu tot je het icoontje van de Doccle-app ziet verschijnen (afhankelijk van je versie van Android/iOS)
  3. Tik op het icoontje om naar het uploadscherm te gaan
  4. In het uploadscherm kan je indien gewenst de naam van het document wijzigen, categorieën toevoegen en/of een datum voor het document ingeven.
  5. Bevestig met Upload

Je kan in je archief het document direct gaan bekijken.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen