Wat doe ik wanneer ik na het toevoegen van een bedrijf geen documenten ervan kan terugvinden ?

Dit betekent dat het bedrijf dat je hebt toegevoegd geen archief voorziet van documenten die werden opgemaakt vóór het activeren van de verbinding met Doccle.

Je zal dus al je toekomstige documenten ontvangen vanaf het eerste document volgend op de activering maar niet de documenten van voor die tijd.

Duplicaten van oudere documenten kan je steeds opvragen bij het bedrijf in kwestie (of bij de werkgever, in het geval van loondocumenten).

  Tip

Documenten die je in het verleden via e-mail of andere kanalen hebt ontvangen, kan je gewoon uploaden naar je Doccle-account. Zit je met papieren versies? Die kan je inscannen met de camera van je smartphone en dan uploaden via de Doccle-app. Alle nodige info vind je in dit artikel: Hoe upload ik zelf een document naar mijn account?

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen