Waarom vind ik geen documenten terug van een bedrijf dat ik net heb toegevoegd?

Dit betekent meestal dat het bedrijf geen documenten voorziet die werden gemaakt vóór het activeren van je verbinding op Doccle.

Je zal in dat geval je toekomstige documenten ontvangen, vanaf het eerste document volgend op de activering, maar niet de documenten van voor die tijd.

Duplicaten van oudere documenten kan je steeds opvragen bij het bedrijf in kwestie (of bij de werkgever, in het geval van loondocumenten).

  Tip

Documenten die je niet op Doccle maar via e-mail of andere kanalen hebt ontvangen, kan je gratis zelf uploaden naar je Doccle-account. Zit je met papieren versies? Die kan je inscannen met de camera van je smartphone en vervolgens uploaden via de Doccle-app.

Alle nodige info vind je in dit artikel: Hoe upload ik zelf een document naar mijn account?

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen