Wat doe ik wanneer de melding “Sorry, de gebruiker bestaat niet of het wachtwoord is onjuist.” verschijnt?

Je hebt in dit geval een verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord ingegeven (om veiligheidsreden zal het systeem niet vermelden welke van de twee gegevens foutief zijn).

  • Als je niet zeker weet wat je gebruikersnaam is, kan je deze opvragen via de link Gebruikersnaam vergeten? op de aanmeldpagina. Dit doe je aan de hand van je e-mailadres (je kan meerdere e-mailadressen proberen)
  • Als je niet zeker weet wat je wachtwoord is, kan je deze opvragen via de link Wachtwoord vergeten? op de aanmeldpagina. Dit doe je aan de hand van je gebruikersnaam (dit kan je e-mailadres zijn / je kan meerdere gebruikersnamen proberen).

Vind je geen gebruikersnaam terug?

Stuur ons een bericht met vermelding van de naam van minstens één bedrijf dat is toegevoegd in jouw account, samen met een of meerdere gegevens in relatie tot dit bedrijf (een klantennummer, accountnummer, rijksregisternummer, rekeningnummer, patiëntnummer, etc.).

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 8
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen