Wat doe ik wanneer de melding “Jouw eID/itsme is verbonden aan een andere Doccle-account” verschijnt?

Om te ontdekken aan welke Doccle-account je eID of itsme reeds gekoppeld werd en om deze aan de juiste account te koppelen, kan je onderstaande stappen volgen:

  1. Meld je af van de account waarin je de foutmelding kreeg.
  2. Meld je opnieuw aan maar kies voor Aanmelden met itsme of Aanmelden met eID (hiermee meld je aan op de account waar je itsme of eID gekoppeld is).
  3. Eens aangemeld, ga naar Instellingen > Elektronische identiteitskaart en verwijder je eID/itsme. 
  4. Meld je af en meld je dan opnieuw aan met eID/itsme om deze aan de juiste account te koppelen

Mocht je merken dat er ook documenten toekomen in de account waar je eID/itsme verkeerd verbonden was, stuur ons een bericht met de gebruikersnamen van beide accounts zodat we deze documenten voor jou kunnen verplaatsen naar de juiste account.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen