Waarom zie ik voor mijn Scan & Pay-betalingen niet de juiste begunstigde en mededeling op mijn bankafschriften?

Om de goede werking van Scan & Pay te garanderen, gebeurt elke betaling via Bancontact aan Doccle, waarna deze meteen wordt beschikbaar gemaakt aan de begunstigde / de leverancier.

Op die manier zal je steeds ons rekeningnummer op je bankafschriften zien, in plaats van dat van de begunstigde.

Door het achterliggende systeem zal ook de mededeling verschillen, al zorgen wij er wel voor dat de begunstigde steeds de mededeling te zien krijgt die je na het scannen hebt bevestigd (of zelf hebt ingevuld).

In de Doccle-app vind je via de tab Scan & Pay een handig overzicht van al je betalingen, met vermelding van de betaaldatum, het bedrag, de orginele mededeling en de IBAN van de begunstigde. Op die manier kan je steeds de betalingen op je bankafschriften eenvoudig matchen.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen