Waarom ontvang ik geen mail als er een nieuw document is?

Voor elk nieuw document dat je op Doccle ontvangt, sturen wij je een mail op het adres dat in je Doccle-account is ingesteld.

Om het e-mailadres in je account te bekijken of te veranderen, lees dan verder in de FAQ Hoe verander ik mijn e-mailadres?

Als je vroeger wel reeds mails van ons kreeg en je ontvangt enkel voor sommige documenten geen mail, kan dit om een van de volgende redenen zijn:

  • De mail is terechtgekomen in een map met ongewenste mail of reclame. Je kan dit in de gewoonlijke mappen controleren (spam, junk, reclame enz.) of je kan via de zoekfunctie van je mailbox zoeken op “Doccle” of “Nieuw document” om de mail terug te vinden.
    • Om te voorkomen dat onze mails als spam of reclame worden gedetecteerd, kan je de mails markeren als “geen reclame/spam” (of vergelijkbare opties) en ons adres community@doccle.be toevoegen aan je contacten of adresboek.
  • De mail is weerhouden door een spamfilter op de server van je mailprovider. Hier kan je weinig aan doen, maar als je op deze manier regelmatig mails mist kan je dit best laten weten aan je mailprovider.
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 2
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen