Wat doe ik wanneer de foutmelding “Doccle herkent je gegevens niet” verschijnt?

  1. Kijk goed na of je de correcte gegevens hebt ingevoerd (klantennummer / accountnummer / contractrekening enz.) en of je ze correct hebt ingegeven. Op onze bedrijvenpagina kan je per bedrijf ontdekken waar je de nodige gegevens kan terugvinden of opvragen.
  2. Wanneer je zeker bent dat je de correcte gegevens gebruikte en je krijgt toch de foutmelding, neem je best contact op met het bedrijf waarvoor je een verbinding wil toevoegen (opgelet: bij loonbrieven is dit de werkgever).

Opgelet

De codes, tokens of links waarmee je een bedrijf toevoegt in je Doccle-account zijn persoonlijke en vertrouwelijke gegevens

Deze gegevens worden aangemaakt en verdeeld door de bedrijven zelf, bijvoorbeeld door middel van een vertrouwelijke e-mail of een vermelding op persoonlijke documenten.

Omwille van privacy -en veiligheidsreden kan Doccle deze gegevens niet communiceren aan gebruikers. De gebruiker moet hiervoor dus steeds contact opnemen met het bedrijf zelf (of met de werkgever, bij loondocumenten).

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen