Waarom ontvang ik geen mail om een nieuw wachtwoord in te stellen?

Je bent je wachtwoord vergeten maar ontvangt geen mail om je wachtwoord te resetten?

Heb je zelfs na enkele minuten nog geen mail ontvangen, controleer dan hieronder op de meest voorkomende oorzaken:

  • Je vulde je e-mailadres in in plaats van je gebruikersnaam (deze kunnen verschillen)
  • De gebruikersnaam was niet juist. Kijk na of je geen typefouten maakte bijvoorbeeld. Het is ook mogelijk dat je gebruikersnaam spaties bevat (of juist niet). Bij twijfel kan je je gebruikersnaam opvragen via de link Gebruikersnaam vergeten? op de aanmeldpgina.
  • Controleer je de juiste mailbox? Misschien heb je intussen een ander e-mailadres, of gebruik je een adres van je werk?
  • Er staat een typefout in het e-mailadres in je Doccle-account (bij twijfel, contacteer ons)
  • Controleer je spam / junk / map met ongewenste e-mail/reclame…

Probeer hier opnieuw

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 2 van 9
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen